Tuesday, March 13, 2012

pengalaman yang mengerikan...

pagi tadi bangun 6.30pagi untuk bersedia pergi interview kat Jaya 33 kat PJ... pukul 7.10 pagi g breakfast ngan mama kat kedai. makan nasi lemak dan teh tarik...

dengan semangat naik bas tuk g KTM Taman Wahyu tuk ke KL Sentral... then tukat naik Putra LRT tuk ke Asia Jaya... selepas itu naik bas ke Jaya 33...pukul 10 dah habis interview... baik bas kembali ke Asia Jaya... dari Asia Jaya naik Putra LRT ke Masjid Jamik.. dari Masjid Jamik naik Star LRT ke Bandaraya...

pengalaman mengerikan bermula selepas ini..

aku berjanji ngan makcak aku tuk cari kain denin lycra tuk makcak nak buat jubah... aku start dari depan sogo.. berjalan ke nagoya kecik...aku minta kain tu dia bagi kain kosong tuk buat tudung labuh.... berjalan lagi ke kamdar kecik... aku minta kain tu dia bagi kain cotton selimut... aku jalan lagi ke nagoya... aku amik keputusan jangan tanya lagi...cari sendiri... last aku jalan ke kamdar besar jumpa kain tu tapi hanya ade satu colour...

pengalaman mengerikan bermula betul2 selepas ini..

aku dah bosan cari kain tu...maksu kata banyak jual kain tu... ok aku buat keputusan last sebelum balik aku singgal jakel...kalau takde terus balik... tapi nak merayap dulu la...jadi aku pun mula tengok2 tudung pulak... aku pun jalan kat Jalan TAR belakang tu (pasar malam Jalan TAR hari sabtu)...tiba2 aku tersangkut ngan satu tudung tu.. aku pegang jer owner dia ajak masuk... bila masuk terus sorang pekerja lelaki dia dekati aku...dia kata tudung tu harga RM 25 satu...tapi dia boleh bg aku RM10 jer... sebab aku sedang pakai syria dia offer nak bagi syria free kat aku...aik!!! peliknya mamat nie... dia ajak aku masuk lebih kedalam kedai dia... lepas tu suruh aku pilih mana2 tudung yang aku suka...tiba2 dia gesel "ANU" dia kat badan aku...eww geli...mamat pakistan nie nak kena ngan aku... tanpa fikir panjang aku amik 2 helai tudung n aku terus bayar... dia minta RM20... aku bagi duit RM50... aku bawa duit tu sampai pintu masuk kedai...jadi dia terpaksa ikut aku.. lagi sekali dia buat perangai...duit baki RM30 tu dia gesel pulak kat "ANU" dia... aku amik duit tu aku terus beli kain murah kat kaki lima kedai tu...tak kuasa aku nak simpan duit dia....lepas aku dapat kain tu terus aku amik kerusi plastik yang ade kat situ...aku ketuk "ANU" dia... 2kali k... lepas tu aku jerit kuat2!!! LAIN KALI KALAU DAH SANGAP SANGAT G CARI PELACUR JANGAN DUK GESEL2 KAT ORANG!!!!
@@@end story@@@

2 comments:

  1. akak....biar btl....scary betul...takut wo...

    ReplyDelete
  2. Hahaha ha...lawakkk... tapi tu la..kedai kat sana semua jauh ke dalam kan..sorg2 mmg bahya sikit kot.. rindunya nak cuci mata macam aIera ni...tp xnak la jadi camni..mmg serammmm...

    ReplyDelete